Regulamin sklepu internetowego luxsurf.pl

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.luxsurf.pl
umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.luxsurf.pl jest prowadzony przez firmę: Obarra.pl Marek Obara z siedzibą w ul. Spacerowa 138A, 32-087 Bibice, NIP 6631351752, Regon 292826765.

3. Adres do korespondencji:
sklep@luxsurf.pl

4. Zakup w sklepie internetowym www.luxsurf.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień, dostawa

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk “Zamówienie”.
Procedurę zamówienia można realizować poprzez konto lub bez posiadania konta.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zakupione towary wysyłane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w ciągu 3 dni od zarejestrowania płatności w serwisie lub na koncie sklepu Luxsurf. W przypadku płatności za pobraniem towar wysyłany jest w ciągu 3 dni od chwili złożenia zamówienia.

4. Jeśli czas oczekiwania na wysyłkę poszczególnych produktów jest większy niż 3 dni, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową. W przypadku zamówienia towarów o różnym czasie wysyłki, zakupione produkty zostaną wysłane wraz z towarem wymagającym najdłuższego czasu wysyłki.

5. Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem GLS, kurierem UPS, kurierem DPD, paczkomatem InPost.

6. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

7. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

8. Koszty wysyłki:
– 
kurier przedpłata – 19,00 zł,
– kurier za pobraniem – 23,00 zł,
– paczkomaty InPost – 14,00 zł,
– kurier wysyłki powyżej wymiarów 80x60x200 – 49,00 zł,
– odbiór osobisty – 0,00 zł.

9. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Obarra.pl Marek Obara zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

10. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełnione zostały dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

11. www.luxsurf.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

12. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.luxsurf.pl są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

13. www.luxsurf.pl wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

14. Obarra.pl prowadzi w ramach działalności sklepu www.luxsurf.pl sprzedaż wysyłkową, jednak istnieje możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

III. Polityka prywatności sklepu www.luxsurf.pl

1. Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest firma Obarra.pl Marek Obara z siedzibą
w ul. Spacerowa 138A, 32-087 Bibice, NIP 6631351752, Regon 292826765, adres do korespondencji: Sklep Luxsurf, ul. Oboźna 31, 30-010 Kraków, adres poczty elektronicznej: sklep@luxsurf.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 609 475 487 i +48 695 664 882 – zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

IV. Płatności

1. Po wybraniu formy płatności zostaniesz przekierowany do strony logowania swojego banku lub Centrum Autoryzacji Kart.

2. Pracownicy Działu Obsługi Klienta w każdej chwili służą pomocą i wyjaśniają wszelkie wątpliwości.

3. Metody płatności:
– karta płatnicza: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD. PBK Styl i inne;
– szybkie przelewy elektroniczne za pośrednictwem systemu płatności PayU z banków: mBank, PKO S.A., Pekao BP S.A., Santander Polska, Nordea Bank, ING (Bank Śląski) i inne;
– przelew tradycyjny;
– płatność za pobraniem.

V. Reklamacje

1. Jeżeli towar uległ zniszczeniu lub ma wadę należy go zareklamować zgodnie z instrukcją:
– napisać zgłoszenie reklamacyjne podając swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail, nr zamówienia – opisując wadę produktu oraz wskazując sposób załatwienia reklamacji: żądanie naprawy, wymiany, zwrotu gotówki, obniżki ceny;
– zgłoszenie podpisać własnoręcznie;
– wysłać zgłoszenie pocztą tradycyjną na adres:
Sklep Luxsurf
ul. Oboźna 31
30-010 Kraków
tel. +48 695 664 882
lub pocztą elektroniczną na adres sklep@luxsurf.pl;
– zapakować produkt wraz z dowodem sprzedaży;
– wysłać przesyłkę na podany adres, zachowując dowód nadania przesyłki:
Sklep Luxsurf
ul.Oboźna 31
30-010 Kraków
tel. +48 695 664 882

2. Klient może również składać reklamację w sklepie mieszącym się pod wyżej podanym adresem, niezależnie od wybranego przez siebie sposobu zamawiania i zapłaty za towar.

3. Towar, który jest odsyłany lub zwracany musi być zaopatrzony w paragon fiskalny lub fakturę VAT.

4. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

6. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na podany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej Klienta, korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

7. Podpisując niniejsze zgłoszenie reklamacyjne klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach sklepu www.luxsurf.pl do celów związanych z rozpatrzeniem niniejszego zgłoszenia, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997, Dz. U. nr 133 poz. 883.

VI. Zwrot i wymiana

1. ZWROTY:
Kupujący może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni licząc od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym, bez żadnych oznak używania).

Zwroty należy wysyłać na adres:
Sklep Luxsurf
Oboźna 31
30-010 Kraków
tel. +48 695 664 882

Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.

2. WYMIANY:
Jeżeli został wybrany nieodpowiedni rozmiar lub kolor produktu można wymienić go w ciągu 30 dni od daty zakupu postępując zgodnie z instrukcją:
– podać informację na jaki produkt sklep ma wymienić zamówienie (nazwa produktu, kolor);
– zapakować produkt wraz z dowodem sprzedaży;
– wysłać przesyłkę na adres zachowując dowód nadania przesyłki:
Sklep Luxsurf
Oboźna 31
30-010 Kraków
tel. +48 695 664 882

Wymianie może podlegać jedynie towar nieużywany.

Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

KONTAKT

Sklep windsurfingowy Kraków

sklep@luxsurf.pl

Paweł tel. +48 695 664 882

Marek tel. +48 609 475 487

Obarra.pl Marek Obara Luxsurf
ul. Oboźna 31
30-010 Kraków
konto do wpłat:
91 2490 0005 0000 4500 5347 1833

KONTAKT

sklep@luxsurf.pl

Paweł tel. 695 664 882

Marek tel. 609 475 487

Obarra.pl Marek Obara Luxsurf
ul. Oboźna 31
30-010 Kraków
konto do wpłat:
91 2490 0005 0000 4500 5347 1833

Copyright 2020 Luxsurf.pl